Nu går vi på utvecklingskontoret in i sommarläge! 
Under sommaren kommer vi att vara på plats i olika omfattning och hålla verksamheten igång, men med minskad bemanning på grund av semestrar. Det innebär att svarstiderna kan vara något längre än vanligt och att vår tillgänglighet periodvis är begränsad.
Vi önskar er alla en riktigt fin sommar fylld av ljus, återhämtning och inspiration! 

/ Lovisa, Petri och Sophie
